Instaliraj samba na redhat-a i q napravi wins server za vsichkite mashini,
kakto i q konfiguriraj kato workguop browse master ( vizh v docs na
sambata BROWSING.txt , mnogo shte ti pomogne v tova otnoshenie). NE PRAVI
GRESHKATA DA POLZVASH bridge pod linux 2.2! Ne stiga che ne raboti kato
horata, ami i gurmi regulqrno.