> Kernela kogato ne e bootnat ne e nishto poweche ot obiknowen file :), syshto kakto
>ps. Wyprosyt e che wseki uwajawasht sebe si admin moje da se postarae da si naprawi
>checksums i backups na fajlowe, koito smqta za kriticheski wajni (kato naprimer
>kernela i wsichki moduli) i da si gi zapishe na disketa. Procesyt na bootwane ot
>disketa i srawnqwane na tezi fajlowe s namirashtite se na diska checksums e detska
>igrachka i e efektiwen i sreshtu wsqkakwi stealth tehniki.

    Thanks bro :))
    Antoby, dokolkoto si spomnjam s teb veche imahme podoben spor i nakraja vse pak ne
uspjah da te ubedja, che podobna tehnika vurshi perfectna rabota (stiga da e chisto
izpulneno) :) Da, tova e koeto iskah da kaza, ima si nachini - dobri i raboteshi,
dajte da polzvame tjah .

    Take care i pozdravi ti znaesh kogo :)