Zdraveite:)
eto problema :
1 . s ./MAKEDEV  ttyS11 .... ttyS18 syzdadoh tty S?? i cua??
2. kopirah rc.serial v /etc/rc.d
3.v /etc/ppp/options.ttyS11 ........... options.ttyS18 file-ovete postavih samo lock prilagam i pyrviat file
4 v /etc/mgetty+sendfax/mgetty.config dobavih na poslednite redove port ttyS11 ..portttyS18
prilagam i moia inittab mislia che tam vsichko e nared.
Upytvaniata poluchih ot chlenovete na grupata.
Vypreki tova obache neshto ne e nared.
kogato restartirah sistemata po vreme na izpylnenie na zarejdane se izvajdat syobshtenie che nemoge da otkrie setserial:
no such file or directory /etc/rc.d/rc.sysinit:/bin/setserial
a vsichko si e tam.
kato izpolzvam setserial ot komandnia red s parametri vsichko si raboti. pone taka smiatam.
Kartata e ot ETA OFICE kakto se dosetiha niakoi ot chlenovete na grupata. Ne sym butal nishto po neia, t.e stoisi sys podrazbirashtite se nastroiki Mislia che problema ne e v kartata a neshto v moite nastroiki.
Izpolzvam Red Hat 6.2 kernel 2.2.Izpolzvah ./MAKEDEV ttyS11 zashtoto kato startiram
etacom.dev  faila kakto mi preporychaha niakoi toi syshto izdade syobshtenia za greshki i ne trygna.
Ako niakoi moje da mi pomogne, zashtoto ne sym mnogo vesht v Linux.
Predvaritelno vi blagodaria

Inittab

mgetty.config

options.ttyS11