On Wed, 30 May 2001 16:07:36 +0300
"Valentin Valchev" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

VV> Heh, kato kaza tova za remote admin prez SMS se setih za drugo neshto.
VV> Edni pichove bqha izmislili telnet za WAP telefoni ;))
VV> Mnogo qko .. samo da ne ti se nalaga obache da popravqsh nqkoj orgomen
VV> konf. file ;)
VV> Az lichno vinagi si predpochitam klaviaturata mi da ima pone 101
butona;)
Hehe zhestoko ;)
Predstaviam si kak shte konfigurirash sendmail prez WAP telnet....

Inache admina prez SMS se svezhda do slednoto:
SMS izpraten ot opredelen telefon s opredeleno sudurzhanie, startira
niakakuv skript ili komanda na mashinata spored kakto si go nastriol.

No WAP reshenieto mi haresa, s teia moite debeli prusti dazhe na laptop mi
se razgonva familiata ;)

RGDS Peshos