-----Original Message-----
From: Boyan <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Wed, 6 Jun 2001 15:38:47 +0200 (CEST)

> Pod terminal emulation predpolagam imash vpredvid "Konsole", naistina e
> mnogo udobna programka obache pri men se spravja samo s latinetsa.
>
> Na tozi terminal pyk otgore pishe "xterm",koeto trajbva da e standartnija
> terminal. Samo che pri men i toi ne shte da chete kirilitsa. Kakva ti e
> tochno nastroikata za  encoding v Pine konfiguration ili v
> main/setup/configuration/character set?
>
>  Probval sym gi vsichki ,koito mi idvat na uma i ne stava. E ne e bolka za
> umirachka no prosto pine mi haresva poveche ot netscape kato mail agent.
> Boyan.

При мен и xterm и konsole си работят на кирилица без проблеми. Pine и в двата
терминала и в текстова конзола си чете и пише на кирилица без проблеми. За да се пише
на кирилица обаче, трябва да му се зададе Character-set <windows-1251> примерно. Това
от главното меню -> Setup-> Config и някъде към края е character-set.
Obkryvenieto e:
Slackware 7.1
Kernel 2.4.2
X Window 4.0.3
KDE 2.1.1; kdelibs 2.1.2
bglinux3.0 (ръчна инсталация; не използвам скриптове и команди от bin директорията).
На konsole може да се избира шрифт от собственото му меню.
xterm работи с default шрифт от КДЕ, но може да се укаже и в командния ред:
xterm -font fname
Дано това ти помогне.

Гого Акабалиев

Make PC-to-Phone calls with Net2Phone.