On Monday 25 June 2001 21:45, you wrote:
> Zdrawejte!
> Nqkoj move li da mi kave kak da si izkliucha swap?
> sys "/sbin/swapoff -a" na stawa - komandata minawa, no bez efekt wyrhu
> swap. Red Hat 7.1 e distribuciqta.
sled tazi operaciq cat /proc/swaps  kakvo kazwa ? Ima mount-irani swap
devices ?

opitai run-time:
 umount /dev/XXX      # XXX =swap dqla

ako se sumnqwash 4e nqkoj script go re-mount-wa ,  komentirai v /etc/fstab
red-a s swap-a , i togava pak opitai  swapoff i umount  . Ako pak ne stava ,
reboot i togava nqma kude da hodi :)))