On Tuesday 26 June 2001 15:07, you wrote:
> predlojenieto mi e slednoto:
> da se adresira pismoto osven do presidenta i m-p no i do vsichki golemi
> bulgarski vestnici - 24 chasa, trud, kapital, mapital i vsichki bulgarski
> computerni izdaniq. ako shte se pravi pudlichno, pone da e kakto trqbva.

absolutno sum suglasen . V tozi koridor (medijniq) mai nai-dobre pluva
al_shopov :) , mislq 4e i toi ste se vklu4i po nqkoe vreme v "iz4istvaneto"
na texta , i sled tova v "razduhwaneto" mu . Vseki koito ima jelanie i
vuzmojnost  e svoboden da dava predlojeniq otnosno tozi text i da go
razprostranqwa ...

> smqtam che vuprosite koito se zadavat sa po-skoro obijdashti i
> oburkvashti. osven tova ako e nqmalo drugi firmi jelaeshti da se vkluchat

ami moje i da se "smek4i"  , vsi4ko zavisi ot predlojeniqta koito se davat .