On Wed, Jun 27, 2001 at 04:18:19PM +0300, Ivan Petrov said:
> :))
> ako triabva da badem chestni, kojto i kavoto da izpitva kam MS te sa v pravoto si da
>pishat kakvito si iskat programi i estestveno
> da se stremiat s vsichki sredstva da obsebiat kolkoto moje po-goliama chast ot
>banicata.
>
> vojna i bitki i srajenia bi triabvalo da se vodi po-skoro s tezi, koito reshavat
>kakvoda konsumirat.
> a v tova otnoshenie, za sajalenie MS ima goliamo predimstvo, pozicia igradena s
>godini kato pochnem M$DOS 1.0 :)) za IBM
> ot vremeto, kogato garddisk winchester beshe superlux.

> [...]

Ako i nie polzwame udari pod krysta, po kakwo shte se razlichawame ot
Microsoft? Ili celta opredelia sredstvata? Towa ne beshe li otdavna otrecheno?

Az mislia che w otworenoto pismo triabwa da se nablegne nai-weche na
otworenite standarti. Dori MS da specheli w momenta, kogato (ako) po-kysno
se poiavi po-dobro open source reshenie, shte moje da se premine kym nego.

Thanks,
        Lucho