Sorry za spama.
Razbrah kakvo e stanalo.
Usymnih se v goleminata na faila i otidoh da proveria.
Okaza se che sym teglil faila ot mirror, koito v momenta e mirrorval i
poneje sym go teglil po-byrzo otkolkoto te se e okazalo che kogato e
svyrshil faila toi ne e bil cial oshte.
Sega go teglia pak :)))

mano

On Tue, 3 Jul 2001, Marian Popov wrote:

>  Hello.
>
> Izteglih slackware 8.0 463MB iso file no kogato zapochna da go pisha na CD
> programata mi kazva che cdrom-a niamalo dostatychno miasto. Togava slojih
> 700 MB CD i pak syshtoto niakoi imal li e takyv problem ?
>
> mano
>
> -------------------------
> Marian Popov
> Linux system administrator
> http://www.pazardjik.com/
> e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> icq: 9362972
> Cel: +359 (88) 975753

== Pazardjik.com  System Administrator ==
== GSM: +359 88 975753                 ==
== e-mail: [EMAIL PROTECTED]          ==