Sent: Tuesday, July 03, 2001 5:43 PM
Subject: lug-bg: pak: two samba - one computer

nalaga mi se (pri wazmozhnost) da podkaram dwa samba servera na edin i
sasht komputer, kato imenata na domeinite ukazani w conf-a sa razlichni.
naprimer:

"smb.conf.1"
[global]

# workgroup = NT-Domain-Name or Workgroup-Name
   workgroup = NET

"smb.conf.2"
[global]

# workgroup = NT-Domain-Name or Workgroup-Name
   workgroup = TEN

 Da li e wazmozhno towa. Opitite mi sas "... -D -s /conf/file" sa
neuspeshni. Niakoi uspiawal li e dosega.

Blagodaria Wi predwaritelno!