> Zdravejte !
> Interesuvam se ima li na4in da se pravi backup na win2000 ot server,
> kojto e na linux. Stava vupros NE za ru4en proces, a za sistema, kojato
> si dejstva napulno avtonomno. Moje da vklju4va i hardwarni, i softwarni
> reshenija, kato cenata ne e ot sushtestveno zna4enie.

Towa koeto mi hrumwa na men e che winagi mojesh da prawish backup na raw device i da
go kompresirash, wyzstanowqwaneto posle e syshto tolkowa lesno. Wsichko towa kato se
sloji w crontab stawa awtomatichno :). Ne znam kakwo razbirash pod awtonomno obache,
wse pak operaciqta e zawisima ot zahranwaneto na komputyra, nadejdnostta na diska i tn
mnogo faktori.