On Mon, Jul 09, 2001 at 10:47:48AM +0300, Teodor Georgiev wrote:
> Na Thu, 05 Jul 2001, Vie napisahte:

> nima? :)
>
> a kak shte dadesh otgovor na obqsnenieto, che Free techno-link spira i
> *BULGARSKI* trafik.
> Dostup do free.techno-link.com nqmat "shastieto" da imat abonatite na Infotel
> (BTC) i okolo tiah, naprimer E-card abonatite (s IP subnet 212.39.78.x) i
> prochie i prochie. Taka ot  dostyp do bazata na Free-to sa lisheni vnushitelen
> broi abonati ot malkite gradcheta v Bulgaria.

tova ne e problem na administratorite na techno-link, a na tezi ot btk, infotel
etc. te triabva da si anonsirat mrezhite po otdelen bgp session.

> Nai-grotesknoto opravdanie, koeto mi dade Martin Spasov v IRC, e che
> wizhdate li, "vynshniq kanal minaval prez BTK, ta zatova..."

pak ne si dorazbral neshto ;)

> Ako imate problem s opredelenieto na tova, koi IP subneti BTK razdava na
> BG userite si, kazhete - glad to help.

to ne se opredelia, a vseki kazva na drugite kakvi mrezhi sa negovi i sa tuk v
bulgaria i syotvetno preprashta informaciata za sysednite nego mrezhi-tezi s
koito ima vryzka "peering". taka che tova e rabota na adminite na btk(infotel)
> A i ne e samo tova. Znaem kakyv prioritet imat userite na Mobikom kym
> free.techno-link.com :)
> ... QoS/TOS/iproute.... .....

vseki admin ima pravo da opredelia prioritetite na trafika v zavisimost ot
sobstvenoto si policy ;)

> Ne che tuk mu beshe miastoto za tazi diskusia, no .... ne se wyzdyrzhah...
>

> "Careful what You wish, careful what You say!"
>

>    ------------------------------
>    Teodor Georgiev
>    Network Consultant
>    AbacusTrade Ltd, Sofia
>    e-mail: [EMAIL PROTECTED]
>    e-mail: [EMAIL PROTECTED]
>    ICQ: 33741477

Luben Karavelov                    [phone] +359 2 9877088
Network Administrator                     [ICQ#] 34741625

PGP signature