--- gggg ggg <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> [...]
> 50%, predstavi si varianta, v koito ti imash
> klienti,koito praviat auth. vurhu tvoia baza danni i
> sa na prili4no natovarena linia 33,6 - situaciata e
> slednata : dokato ne minat auth. ot vaprosnata bavna
> linia , ti shte imash mnogo zdrave da pusnesh neshto
> da pipa v bazata po saotvetnite tables.
> na site na MySQL pusnaha edin patch,koito upravliava
> opashkite nameri go i ako ti varshi rabota go
> izpolzvai , ako li ne, to se postarai rabotata ti s
> bazata da se svede samo do prashtane na text sas
> sadarjanie SQL zaiavka bez refresh/requery nakraja.

org.apache.jserv.JServConnection.processRequest(JServConnection.java:317)

> org.apache.jserv.JServConnection.run(JServConnection.java:188)

> Get personalized email addresses from Yahoo! Mail
> http://personal.mail.yahoo.com/

> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. -
> Stara Zagora

Zdraveyte,
Iskma da zadam edin mnogo lamersi vypros.
Znachi, sled kato iztrih polovinata kod napisan ot Anton Zinoviev
(:-))(Antone, kato premestq onazi vylshebna dumichka
- nisto ne stava) reshih da si prenasocha usiliqta v druga posoka.
Stori mi se, che mysql
ima mnogo dylyg source. Reshih da razgledam kak deistva sistemata,
predi da
zapochna da triq i ot neq, no ... ne ste da trygne.
Sys slackware 80 sym i syobstenieto koeto mi dava, pri opit da
startiram
mysql e, che nemozhe da s e connectne kym /var.. abe:
Can't connect to local MySQL server through socket
'/var/run/mysql/mysql.sock'. nqkoi mozhe li da
me nasochi kakvo trqbva da iztriq ili da napravq za da si podkaram
tova nesto.

10x

P.S.: Ako imate nesto za iztrivane - samo se obadete :-)