Title: RE: lug-bg: pppd problem

Ili ne ti rabotqt serijnite portowe pod linux, t.e. nqmash loadnat driver w kernela.
Ili usera pod kojto puskash pppd-to nqma prawo da bara tam.
probwaj kato usera pod kojto puskash pppd da pusnesh minicom i da si goworish w modema
kato stignesh do polojenieto da napisesh AT a modema da otgowori OK znachi serijniq ti port raboti i imash prawo da rabotish s nego kato tozi user.

BR,
Boyan