Какво дълго време ?!
Единственият проблем да виждаш и пишеш на всякакви кирилски кодировки в Linux
в момента е само в знанието къде какво да пипнеш - има камара информация и в
архива на листата и на повечето Български Linux сайтове.

Петък 20 07, 2001 08:14 , Yavor Atanasov написахте:

Ivaylo Toshev
SAIR Linux /GNU
Certified Professional
http://linux.itce.com