Sent: Friday, July 27, 2001 3:26 PM
Subject: Re: lug-bg: PCI + modem

Kakvi hardware-ni, t'fa i za software-en ne minava.....basi i bokluka.....
Da me izvini Zlatev, ama koi dqvol go kara da kupuva Connexant vaobshte?
Kat' iska Rockwell pone Request da si 'zeme...

Stoian Mishev wrote:

> zdraveite. sigurno tazi tema e raziskvana no sym ot skoro clen taka che
> prostete nevejestvoto mi.
>
> imam pci ski modem na com 3 - conexant HCF 56. s redhat sym 7.1. pri opit
> da si otkriq modema s wvdialconf izpisva no modem found. iskam da znam ima
> li vyzmojnost da podkaram tozi modem i kak ?
>
> Best regards
> Stoyan Zlatev

www.linmodems.org ima wsqkakwa informacia ... no az moga i predwaritelno da
te razocharowam:

ONLY the HSF and NOT the HCF type is supported.

t.e. na praktika izliza che e po-nadalawera da si kupish HSF, kojto e
po-eftin otkolkoto taka narechenite ot powecheto BG firmi hardware-ni PCI HCF
modemi

--
stuckoff
e-mail: [EMAIL PROTECTED]