On Monday 06 August 2001 13:34, you wrote:
> mogat da zapoviadat vsitshki koito iskat..
>
> nima problem samo da se razberem tshe naistina shte se vidim w 18.30 za
> da ne tshakam naprazno..
>
> vasko
>
> p.p. ofisat ni e w muzeja zemiata i horata ot zadnia kraj ..
>
> samo sled 16.30 na vrata ima zvanec ..pisje "Police" zvanite na
> nego kazvate tshe idvate pri mene i vi otvariat.. (firmata e TopTeam )
>
> ako ima problem 656764,655096,656796 ili 088 540985

ok , az moga da go "igraq" kato posleden backup . Ste doida v ofisa na Vasko
w 18:30 , ako nikoi drug ne se angajira . Imam jelanie , no silno se nadqvam,
4e nqkoi drug koito e po-svoboden da otide , 4e na men mi idva malko preko
sili . Dnes ste sledq suobsteniqta v grupata , i ako nikoi ne izqvi jelanie ,
v 18:00 poemam kurs kum Muzeq na zemqta i horata .