From: Kumar
Sent: Wednesday, August 22, 2001 10:18 AM
Subject: lug-bg: MySQL install simple question....

Predi wsi4ko iskam da wi uweria, 4e naistina pro4etoh instruktazha za instalaciia
, no taka i ne se polu4awa pri men...

Ta problema e , sled kato naprawia gunzip i tar , se polu4awa directoriia
'mysql-VERSION -something ' , koiato triabwa da linkna s ln -s mysql-VERSION
mysql , oba4e , sled kato go naprawia , w directoriiata /usr/local/mysql
se poiawiawa pak './mysql-VERSION-something' , koeto spored men ne triabwa
da go ima ...Pri koeto , pri startirane na ./scripts/mysql_install_db'
dawa greshka , i do tuk .

Kakwo gresha i ima li neshto , koeto ne sym do4el ?Instaliram binary
na RH 6.2 .