hmm
syglasen sym napylno s tebe ... samo za edno ne sym
zashto trqbwa da se izbira distro... ne move li da se gowori
principno taka che wseki da move da go naprawi
s kakwato i da e dostribuciq ? a syotwetno move da se zagatne
i za razlichnite distribucii po neshto.

On Friday 31 August 2001 10:54, Valentin Valchev wrote:
> Това за книгата никак не е лошо, но изисква доста свободно време.
> Но ако все пак има желаещи - дори и да трябват 6 месеца, че и повече, пак
> може да стане. Освен това може и да се измисли някакво CD с дистрибуция +
> описаните евентуално допълнителни пакети и цялата книга да се върти около
> кирилизирането, локализирането и нагаждането на точно тази дистрибуция за
> работа в един нормален офис.
>
> Колкото до парите, не мисля че някой точно от тази група би се хванал
> специално заради тях. Но пък те могат да бъдат доста полезни. Като се има
> [...]

- --
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <[EMAIL PROTECTED]>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -  Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg  -