Systho bih se vkluchil s udovolstvie kym iniciativata,
niamam konkretno predlojenie za koordinator, no
predlagam niakoi koito shte ima nai-mnogo svobodno
vreme ot vsichki i e ot sofia za da moje da se vijdame i na jivo
za da obysjdame eventualni problemi i reshenia, ne che ne moje po neta
no ima sluchai za po-dobra i po-praktichna orgranizacia da se syvetvame
na jivo...