predi godini kogato mi bqxa purvite stupki v linux pravex: make
menuconfig, make clean, make dep, make , make bzImage, make install, make
modules, make modules_install. tova dostatuchno li e? osven tova, vinagi
sum obichal da imam v kernel-a si poveche extri ot kolkoto sa mi
neobxodimi. primerno sled 2.2 veche nemojex da jiveq bes /dev/fb0.
ako jelaesh, nqkoi den da se vidim v irc da ti dam shell na mashinata si i
da napishesh `time `make bzImage``.

    Ivan Dimitrov
System Administrator
  [EMAIL PROTECTED]