Az imam edna karta, koiato ne izpolzvam i mi sedi ei taka.
Pent@Net e markata ako si zainteresovan moga da ti ia dam na mnogo niska
cena. Da rechem na polovina ot kolkoto e v magazina.

mano

On Tue, 4 Sep 2001, Georgi Kiselov wrote:

> Zdravejte,
> Moje li niakoj da mi dade malko info otkade moga da si kupia DVB carta,
> satelitna 4inia i t.n.
> A sa6to i da se predlaga montaj i nastrojka.
>
> 10x
>
> G. Kiselov

== Pazardjik.com  System Administrator ==
== GSM: +359 88 975753                 ==
== e-mail: [EMAIL PROTECTED]          ==