Imash slednite niakolko vazmojnosti:
(1) Da de-instalirash KDE 1.X i posle da instalirash KDE 2.X
(2) Da instalirash nasila KDE 2.X:
  rpm --nodeps --force --install --replacepkgs --replacefiles *.rpm

Az lichno polzvam KDE 2.1 i sam mnogo dovolen. Obache sam vijdal
hora koito se oplakvat che e po-bugavo ot KDE 1.1.2.

Svetoslav

  • ... Kiril
    • ... Svetoslav Nikolov
    • ... Angel Valkov