Допълнил съм още някои неща и премахнах latex src от сайта където ги бях сложил.
Доста си поиграх и засега успях да направя добре изглеждащ PDF но отначало
Acrobat-a пищи малко.

Файлът може да се дръпне от http://fir4o.hit.bg/linux-book.pdf

Засега чакам да ми се обадят от sourceforge, където мисля да сложа книгата заедно
със всички LaTeX файлове.

Ще се радвам ако Йовко Ламбрев и Антон Зиновиев и хвърлят един поглед, понеже
съм ползвал техни статии. Ако имат нещо против моля да ми се обадят.

Впрочем на http://www.linux-bg.org/ видях статия за локализация на WMaker. Ако някой
дали проекта има сайт ще съм му благодарен ако ми каже.

ProSyst Bulgaria Ltd.            Valentin Valchev
44 D. Hadjikocev Street          Project Manager
Sofia 1407, Bulgaria             Dept: mBedded Server/Broadband
http://www.prosyst.com/          Phone: +359 02 (9631394) 223
Leading Software Technology for Open Service Gateways
BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:Valchev;Valentin;Pavlov
FN:Valchev Valentin
NICKNAME:FIRE
ORG:ProSyst AG;mBedded Server/Broadband
TITLE:Project Manager
TEL;WORK;VOICE:+359 (2) 9631394-223
TEL;HOME;VOICE:+359 (2) 680943
TEL;WORK;FAX:+359 (2) 9632427
ADR;WORK:;;"D. Hadjikocev" 44;Sofia;;1407;Bulgaria
LABEL;WORK;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:"D. Hadjikocev" 44=0D=0ASofia 1407=0D=0ABulgaria
ADR;HOME:;;Dianabad 56;Sofia;;;Bulgaria
LABEL;HOME;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:Dianabad 56=0D=0ASofia=0D=0ABulgaria
X-WAB-GENDER:2
URL;HOME:http://free.bol.bg/fire/
URL;WORK:http://www.prosyst.bg/
EMAIL;PREF;INTERNET:[EMAIL PROTECTED]