>Внимание! Кой ще бъде собственикът на този домейн.
>Дали да не изчакаме,
>докато си регистрираме организация, която има
>юридически права да бъде
>собственик на този домейн.
>
>Впрочем мисля, че е дойде времето да се подходи
>по-решително с
>регистрирането на такава организация.  Предлагам до 2-3
>седмици да
>направим учредителна сбирка за организация.
>Присъствието на тази сбирка
>няма да е задължително, защото всеки който я е
>пропуснал ще може да
>стане член и по-късно.  Какво мислите?

Samo ako moje tazi sbirka da e sled 15 oktomvri. btw.
popitah za programa za linux obuchenie v Logman, no te
polzvat iztochnici samo na angliiski ezik. Kazaha mi, che
ima publikuvani syshto chast ot programite za obuchenie na
Unix(Linux?) na massachusetskiq tehnologichen universitet
on-line. Ne znam dali tova vyrshi rabota...

Pocu
-----------------------------------
Постави най-добрите сайтове, търсачки, поща...на едно място: http://gbg.bg/toolbar/

  • ... Антон Зиновиев