Imam vapros :
kakva operacionna sistema se opitvash da zakachish ?
Na koia direktoria se opitvash da go zakachish - /mnt/floppy/ li ?.

Probvai parvo da napravish

umount /mnt/floppy

i posle

mount /mnt/floppy

Probvai i kato root i kato potrebitel.
Vazmojno e da ne si otkachil starata disketa.
Za MS-DOS moje da probvash s komandite
mdir
mcopy

Ako predi e rabotilo, niama seriozna prichina sega da ne
raboti.

Svetoslav

  • ... Jordan Merachev
    • ... Kliment Ognianov