На 01 11 2001 01:35, вие написахте:
> abe niakoi da e v 4as i da ni osvetli kakuv e zora na
> ICQ kompaniata , ta ne moje da se polzva normalno ICQ
> ve4e 1 sedmica ?
Ми не знам да ти кажа явно има някакъв проблем със сървара...
Ако някой е забелязал на winbooz -ките icq -та сервера е
login.icq.com
Обаче ако се опиташ да направиш licq /ако това ползваш де/ на този сървар и
се получава някаква грешка ... не знам какъв е точно проблема ... най -
вероятно трябва някои да обнови licq /то и без друго отдавна не е излизала
нова версия/