On Mon, Nov 04, 2002 at 11:09:24PM -0800, Simeon Vlahov wrote:
> Tova e actually za humor listata - govorite taka, kato che li tia
> routeri i switchove sa lichno vashi :))))))))))

Ami do niakade si prav ama ne savsem ;-)

1. Imam uchastie v nachinanieto v koeto se polzva tozi Linux router.
2. Izgradil sam si go savsem sam po patia na probite i greshkite (i mnooogo
   chetene).
3. Domashnoto mi PC e po-skapo i moderno kato hardware ot tozi Linux router ;-P
   (t.e. niama niakakv problem i routera da si e lichno moi ei tai za
   udovolstvie - za razlika ot niakoe Cisco 7xxx - po-dobre da si kupia Audi A4
   second hand ;-P)

--
    Theodor Milkov           Administrator IP Networks
    Davidov Net              Phone: +359 (2) 730158

PGP signature