На  7 ноември 2001 (сряда) в 17:48 часа Todor Belev писа:
> Ne znam kakyv e problema na Anton Zinoviev da spre da
> lansira vyprosnoto Xcyr i da go zameni s setxkbmap, koeto
> raboti bez problemi i se polzva za tezi celi navsiakyde.
> Tolkova li e trudno i zashto se nalaga izpolzvaneto na Xcyr.

        В Дебиан не се използва xcyr. Постепенно мисля да се направи
едно оеднаквяване на положението в Дебиан и нещата в bglinux. Когато
това стане, xcyr ще отпадне.  Засега обаче това е невъзможно, защото
xcyr предлага много по-големи възможности за настройка на клавиатурата,
отколкото setxkbmap.  Ако погледнете текста на xcyr, ще видите, че
setxkbmap не се използва дори вътрешно от xcyr.

        Причината, поради която xcyr настройва не само клавиатурата, но
и шрифтовите пътеки, е това, че всички досегашни версии на xcyr (още от
bglinux-1.2) са правили това, така че хората го очакват.

        При разработката на bglinux се придържам много стриктно към
правилото: не пипай нещо, което работи, за да не го повредиш.  Това пък
е обяснението защо xcyr добавя в шрифтовите пътеки разходки като
bin/../bin/../bin/..

        С поздрав: Антон Зиновиев
                   [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

  • ... Антон Зиновиев