On Sunday 18 November 2001 16:18, you wrote:

> tyi de , ama ....

> e da ama ne bi ...   nvidia driver recompiled against 2.4.10 ext3 patched
> kernel i CONFIG_MODVERSIONS=y  dava unresolved symbols pri modprobe/insmod.
> Samo CONFIG_MODVERSIONS is not set pomaga. Kakto i da e de ... kakto beshe
> spomenato qvno to4no v tozi slu4aj s 2.4.10 , ext3 patcha za nego pravi
> nqkakvi promeni v funkcii polzvani ot NVdrivera (i ne samo) , no vsi4ko
> ba4ka ... Po-natatuk mislq da probam s 2.4.15 (deto ext3 e oficialno merged
> ) da vidim recompiled NVdriver za nego dali ste se durvi pak ...
> 10x ,
> [...]

Hmm,
Mojesh li da mi pratish Makefile-a za NVDriver ( za da ne svaliam celia
NVDirver )
Problema sigurno e v nego.
Ako compilirash ot src, ne bi triabvalo da imash problemi s
CONFIG_MODVERSIONS. ( Stiga da si napravil make config[xconfig,menuconfig], i
make dep sled ext3 patch-a ).

Thread closed :)

              • ... Stanislav Lechev
          • ... Vesselin Kolev