On Fri, Nov 23, 2001 at 04:23:14PM +0200, Jordan Merachev wrote:
> Az sashto sam na tazi valna cqlata sedmica. V momenta testvam Qmail 1.03 +
> AMaViS 0.2.1 + H+BEDV AntiVir 6.0.   Instalira se bez problemi, po sastiq
> nachin i raboti. Otnosno proizvoditelnosta ne moga nisto da kaja, no tozi
> problem ne stoi pred men zasega, zastoto imam samo 150 usera koito ne
> razmenqt poweche ot 1000 maila na den.

amavis-perl-11 e s dosta po-dobra proizvoditelnost, zashtoto ne se nalaga da
puska mnojestvo procesi kato amavis-0.2.1 koito e pisan na bash i polzva
text/find utils. Pri natovarvaneto koeto opisvash obache tova e pochti bez
znachenie.

> Nai-mnogo informacia moje da dade Theodor Milkov - toi ima publikacii v
> listata amavis-user, taka che predpolagam e nai advanced ot nas.

Mhm-mhm... priatno mi e ako moga da pomogna s neshto ;-)

--
    Theodor Milkov           Administrator IP Networks
    Davidov Net              Phone: +359 (2) 730158