Ping ot Death se oslania na star byg v TCP/IP protocola,. napisan
ot MS, no ima fixatori (ili pone imashe) na
saita na MS. Taka, che ne navsiakade stava, a i niama veche
routeri deto da puskat takiva golemi icmp zaiavki... No za LAN
mozhe. Osven tova ne varvi nomera pod win NT os SP3 nagore!

Vesselin