----- Original Message -----
From: "ilian" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Cc: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, September 28, 2001 1:25 AM
Subject: lug-bg: qmail

> njakoi moge li da mi kage kak sled kato instalna qmail-a
> da nakaram programi kato pine i kmail da rabotjat s nego.

Ako iskash da polzwash Maildir:
Za kmail ne znam, pine edno wreme imashe nqkakyw Maildir patch..
No po-dobre izpolzwaj mutt :)
Ako iskash da rabotish s mbox:
Pak za kmail ne znam (dobre de, ne sym go wivdal, mrazq X). Pine
si bachka bez absoljutno nikakwi grivi.

> ilia puk da mi kage njakoe mestence ot kadeto da namerja
> info kak da gi nakaram da zarabotjat.no da ne sa na english
> neshto sam skaran s tozi ezik malko ako moge da e na bulgarski

T.e. ? da ti display-wat opciite na bulgarski ili prosto da chetesh kirilica
? :)

> blagodarja predvaritelno

za nishto :)

bOmbe.