qwno baq si natowaril :)
ne e nuvno da se nerwish za takowa neshto

to towa si e wypros bez otgowor w powecheto sluchai
zapochen li takyw spor toj ne se reshawa
az lichno ot nqkolko god (move bi ot 98 sym na linux)
ot togawa ne polzwam windows
i neznam dali na polowin god mi se sybira polowin chas na windows
za mene druga alternatiwa nqma ... kato se opitam da naprawq neshto s windows
(poneve i az imam poznati deto mnogo dyrvat da otiwa w tqh i da im nastroq
windows-a) i ustanowqwam che me nerwi maksimalno...
e kak da rabotq s OS deto me nerwi
prosto sym si swiknal s linux-a ...
no taka ili inache teq hora towa ne go razbirat...
i postoqnno mi se zadawat wyprosi ot sorta:
"E dobre... ti shtom si na linux znachi e po-cool shte mi slovish li
linux ???"
e ?
az kwo da naprawq ?
da mu installna linux
i na 2riq den da otida za da go mahna shtoto toq linux mu zaemal 1GB
ot HDD-to
a toj ne go iskal weche ? :)
ne se nerwi ... toq problem reshenie nqma
a otnosno igrite ... ima mnogo igri za linux
ima i dosta windowski igri portnati za linux
eto ti edin primer:
www.libsdl.org
move i .com da e ...
ima sekciq games
idi da widish za kwo stawa duma
На Четвъртък 11 Октомври 2001 12:59, вие написахте:

> Snoshti pak triabvashe da se obiasniavam s edin Windows potrebitel
> zashto Windows bil ili ne bil po dobar ot Linux.
> Napravo me izkara ot nervi, otnoshenieto mu beshe vse edno da sedna da
> mu napisha sistemata. Napravo vse edno sam mu dlazhen za neshto.
> Nali rabotata beshe - Linux ne mozhe da puska igri i MS office znachi
> sux. I az mu obisniavam che ako osnovnata cel mu e da igrae i da polzva
> MS office (ne niakakva ofise programa,a tochno MS)
> I az mu kazvam che shtom za tova mu triabva kompiutara, to deistvitelno
> Windows e znachitelno po-razumno reshenie za nego.
> [...]

- --
  Regards,                                            AngelFire
      Stanislav Lechev                    <[EMAIL PROTECTED]>
     PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc
   Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg