Споням си, че драйверите за  Win9x RTL8029 имаха доста кофти bug, в резултат
на който се появяваха frame-ове с грешни MAC адреси и то доста бързо. Но дори
и да не се занимаваме с драйверите, ако става дума за Realtek, мисля че може
да се намери достатъчно информация и да се смени MAC  адреса на самата карта
(firmware).
Още не мога да си изясня картината, как се доставя платена услуга, като се
разчита само на MAC. Не се изискват особени познания за да се скапе схемата.

На Петък 30 Ноември 2001 01:00, вие написахте:

              • ... Boris Jordanov
    • ... Teodor Georgiev
  • ... Teodor Georgiev
    • ... Boris Jordanov