Pri fizicheski dostyp niama 100% zashtita. Samo niakolko primera za
probivane pri fizicheski dostyp:

1. Slagash bootable CD-to na liubimata ti distribucia bootvash i montirash
failovata sistema. ottam natatyk mojesh da pravish kakwoto si iskash.

2. Otvariash computer-a i slagash wtori HDD ot koito bootvash.

        Lucho

On Sun, Dec 02, 2001 at 01:21:40AM -0800, Peter Varbanov said:

>    Zdraveite,
>

>    chetox  iz  Web  che  ima  nachin  da  se  smeni root parolata ako ima
>    fizicheski dostup do mashinata.
>
>    1.  v  lilo-prompta  se pishe " linux single" , koeto startira linux v
>    single user mode.
>
>    2.   poiaviava   se  bash  prompt  i  se  zadava  komanda  "passwd"  s
>    posledvashta smiana na parolata.
>
>    3. "init 3" , i startiraneto profuljava, parolata e smenena.
>

>    Az  sum  go  probval i se oakzva che raboti idealno, no znae li niakoi
>    kak moje da se zabrani podobno neshto , tui kato niakoi den moje da mi
> [...]
  • ... Peter Varbanov
    • ... Luben Karavelov
      • ... Boris Jordanov
    • ... Ангел Вълков