:-)
znam ,znam , no tam kadeto mi triabwa e 2.8.12 i si gi
moje teja neshta deto mi gi pishesh :-)  , no az
propusnah da obiasnia zashto ne stana:

ne stana zashtoto za ppp0 imam slednoto:

ppp0   Link Encap:Point-To-Point Protocol
        Inet adr: x.x.x.100 P-t-P: x.x.x.125 mask:
255.255.255.255

x.x.x.100 e IP-to na mashinata(routera) koiato pitam
za SNMP info.

t.e. kato kaja na MRTG
Target[neshto]: /x.x.x.125:[EMAIL PROTECTED]
ne vrazva zashtoto ne SNMPD ne namira interfeis sas IP
x.x.x.125 , tai kato na ppp0 sreshtu inte adr stoi
tozi na mashinata ,ot koiato e vdignato ppp-to

nadiavam se da si razbral problema ?
shte se radvam niakoi da izmisli neshto koeto da
sraboti, 4e mi e goliam zor.

ina4e sas target [x] : /IP:public@....
tazi versia na MRTG-to raboti idealno.

georgi