mountwane na opredeleni direktorii ot opredeleni computri + exportvane
na dyrwoto koeto shte se poluchi prez samba izglejda priemlivo (spored
men). mojesh da si poigraesh s automount za da ne se nalaga da imash
spisyk s mountowe koito trqbwa da naprawish, a da ti se mountwat
direktoriite w momenta w kojto nqkoj se opita da wliza w tqh i da se
generirat avtomatichno spisycite s share-ite.