Sent: Tuesday, December 04, 2001 10:50 AM
Subject: lug-bg: Samba-pomosh pri nastroiavaneto

Nqkoi ili mi pomognal s nastroikata na smb.conf
ma4aloto na file mi e mnoogo mytno s tiq paroli i NT-useri
iskam prosto edna shared dir naprimer /mnt/c da moje da se 4ete i zapisva
(trie) ot vsi4ki v localnata mreja 193.68.0.1/7
da ima edna parola za dir s full access.
Ako nqkoi iska da mi pomogne da go  napravi
Yavor Ivanov
Направете си БЕЗПЛАТНА електронна поща
на адрес www.mail.bg има POP3 12MB SMS
--mail.bG-Българската-безплатна-поща--