Za celta ti tryabwa file-a cbq.init
http://linux.davecentral.com/projects/cbqinit/
Sled towa w /etc/sysconfig/cbq/ ili kudeto si ukajesh ako redaktirash
cbq.init si prawish conf files za wsyako IP koeto iskash da shape-nesh.

********
DEVICE=eth0,10Mbit,1Mbit
RATE=10Kbit
WEIGHT=1Kbit
PRIO=5
RULE=192.168.100.13
*********
DEVICE=eth1,10Mbit,1Mbit
RATE=40Kbit
WEIGHT=4Kbit
PRIO=5
RULE=192.168.100.13
*********
Towa sa dwa conf-a za razlichni posoki na shapewane ideata e slednata eth0
<-> linux <-> eth1<-> clients

Mnogo podrobno e opisano wsichko w cbq.init, mojesh da zadawash port, grupa
ot portowe, po wreme i drugi razni imashe. Wajno e i kak shte imenuwash
otdelnite failcheta, towa sushto e opisano w cbq.init . Ako imash konkreten
wupros pitai.

Regards,
Nedko Dimitrov
GO-Link Network