Mozhe bi shte vi e interesno tova pismo:
  http://www.hardwarebg.com/right.html#081

   Interesno mi e kakva diskusia mozhe da porodi. Znam che lista
se chete ot dosta administratori. Bol.Bg mogat da tvardiat kakvoto
si iskat za zakonovata chast na problema no kato chovek ne moga
da ostana bezuchasten kam tova koeto varshat.

   Neznam za vas no az wzeh merki, koito sa mi vav vazmozhnostite,
po niakayv nachin Bol.Bg da gi zaboli za glupostite koito varshat.
Ot wchera i dokolkoto zavisi ot men tova shte prodalzhi "wechno"
nikoi potrebitel na Bol.Bg niama da ima dostap do uslugite na
saitovete, koito poddyrzham. Nadiavam se tova da otvori ochite
na niakoi ot tiah kakvo "ISP" polzvat. A imenno ISP koeto se
upravliava ot hora koito otkrito poddyrzhat i hostvat
DETSKA PORNOGRAFIA.

--
Georgi Chorbadzhiyski
System Administrator