На 16 януари 2002 (сряда) в 14:06 часа Yavor Ivanov писа:

> Tova kak dago razbiram 4e edin AMD-K6-2-400MHz s mnojitel 2x shte go
> razpoznae kato 6x tova da go razbiram 4e shte sraboti na moeto dyno veteran.

Би трябвало, ако процесорът е нова серия. Всички процесори за 500 MHz са
подходящи, за 400 MHz не знам.  E, разбира се трябва да се погледне и за
какво напрежение е процесора -- много малко стари дъна поддържат 2,0 V,
необходими за K6-2+, така че ти е нужен обикновен K6-2 или К6-III.
Марката на дъното ти не е реномирана, така че изненади все пак може да
се очакват.

Антон Зиновиев

            • ... Yavor Ivanov
          • ... Georgi Vlaev