Nqkoi hora trqbva da vlqzat v 4as malko li.... da porasnat li, kvalificirana
medicinska pomost li im trqbva, neznam ve4e?
Aman ot trash bre... Ti vyobste znaesh li kakvi usiliq kostva organiziraneto
i poddyrzhaneto na daden mail list 4e da spam-vash tozi s podobni msg-ta !?
Pozamisli se malko ...

On Sunday 20 January 2002 16:29, you wrote:
> hehe bravo ve 4ovek ti me kefish
> nqkakva kaka  na linux ei takova neshto nesym vijdal

Mnogo "muzhe" se navudiha naposledyk zna4i ei, vse edni takiva razbira4i
zna4i ... dokato nqkoq kaka ne im obere files s parolite pod nosa...
Ami zna4i nito kaki si vidql, nito pyk Linux. Poogledaj se malko ama ne v
kravtalniq game club na megdana na selo ...

> kaki4ka s Linux i moje da pita tehnika za Exsel ili powerpoind

Pyrvo se nau4i kak se pishe "Excel" i "PowerPoint"... , posle si predstavi 4e
dokato ti se u4ish kak da rabotish s tqh pod Windows, nqkakva si kaka se bori
da gi podkara s posledniq Wine kojto sama e setup-nala ili napravo boot-va
Winz prez WmWare. Tova e po izklu4enie ponezhe tq raboti s Star/Open Office
oste predi ti da si 4ul za MS Office i da znaesh kak se izpisvat pravilno
imenata na programite vklu4eni v nego ...

Zna4i pyrvo nqkoj se zaqzhda s nqkoe Linux distro, posle drug s females, a
vyobste nqma predstava 4e ima females kojto se opravqt i s MDK, i s
Debian/Sid i s FreeBSD 5.0-CURRENT i uspeshno upgrade-vat Slack kakto e
opisano v UPGRADE.TXT (koeto siguren sym ne si i pomislql da pravish nqkoga)
i t.n., prosto ne im pyka na kakvo ste ba4kat, za razlika ot nqkoj kids na
kojto nqkoj dobyr sysed im e install-nal Slack zastoto install procedurata
minava naj-kratko i byrzo, i gi ostavq posle da si biqt glavata koe kude i za
kakvo se polzva, a te gorkite ne mogat edin kernel da kompilirat uspeshno
stoto edin symlink ne mogat da opravqt ... oba4e te sa 4uli za lilo... bravo
be:)

> taq kaki4ka e zbyrkala profesiqta kakvi drugi zanaqti ima za kaki4ki

Naistina mnogo svezh humor vnasqt takiva syobsteniq v lista, okolo 300 4oveka
zabavlqvate bezplatno s podobni izkazvaniq, no edva li nqkoj bi iskal da byde
spammed po tozi na4in, a i tova ne e mqsto za zabavlenie.  Sega spamvash
lista, no ste se polu4i taka 4e sled vreme ste pitash syvsem seriozno za
daden problem no nikoj nqma da ti otgovori ponezhe nikoj nqma da te zvima
naseriozno, ili syvsem tiho filtrova tvoite msg-ta ->/dev/null  ... Usestash
li kude byrkash...

P.S. i pls neiskame da ni zabavlqvate ve4e... basta...
10x.
--
Greets,
fr33zb1