Mandrake,
razocharovania.

>Сашо, това звучи направо страшно! Недей така... Човекът пита за пътя и
>за Х, не
>говори за дистрибуцията си!

Имах предвид, че начинаещ потребител поема върху плещите си прекалено
тежък товар. Вроятността да се опари е голяма и е ненужно разочарование.
Аз нямам никакво намерение да спирам RedHead, нека дерзае, нека се учи,
но да има представа за какво става дума.

>Нали все се повтаря тука "казвайте си >дистрибуцията"
>и т.н. Щом е решил Trustix, негова си работа - едва ли не е "забелязал"
>каква
>е...;)

Хм, от въпросите, които зададе RedHead аз направих определнеи изводи.
Може и да съм сгрешил, но като му натъртя няколко факти надали ще му
попреча. Да не говорим, че Trustix е от така наречените дистрибуции с
"повишена сигурност". Истината е, че сигурността е процес, не софтуер
или устройство. За да кажеш, че дистрото е сигурно, означава и да се
употребява с малко ум и разум. Linux + идиот за администратор е същата
мизерия както NT + идиот. (въобще не говоря за RedHead, не намеквам
нищо!)

Nqkakvi
rabota?"

>Явно не става дума, че липсата на КДЕ пречи на инсталацията на Х. Може
>би
>идеята е, че след като няма Х, _няма_ смисъл да се качва КДЕ.. логично
>;)

Не говорех за това - имах предвид, че е възможно да се инсталират KDE
приложенията на Linux машината, а X сървърът да е отделечен и даже да се
ползва от Windows.

>А, и още - какво лошо има в това човек _да_се_фука_??? Аз наистина се
>кефя, че
>се занимавам с Линукс и това, че върша някаква работа е съвсееееем
>друга хава!

Нама нищо лошо да се фукаш, просто човек трябва да си даде сметка за
това.

>Ако голяяяямата идея е да се _ВЪРШИ_РАБОТА_, май сме сбъркали името на
>групата. Щото ако всички тия, благодарение на които сега се "фукаме" и
>"вършим
>работа" бяха мислели за работене, фирми, "свършване на работа" и цял
>куп
>такива простотии, хич нямаше да има и GNU, и Linux!! Линукс е кеф! И
>фукане;) -
>що не... АЗ се фукам! И ще инсталирам на един компютър Trustix Secure
>Linux,
>щото ше ми е кеф! ...само да се поосвободя малко (не от работа - от
> [...]

Знам, знам. Инсталирай за кеф. И аз го правя. И аз се фукам.
Нали - "Linux - the choice of a GNU generation" и т.н.

>Идеологията на Trustix е "колкото се може по-малко (щото нищо не е
>съвсем
>сигурно и тия "несигурни неща" да са по-малко) и от всички
>най-сигурното".
>Затова няма Х - той се реже веднага от първия критерий. Пък и Х хаби
>излишно
>ресурсите на сървъра...
>Мисля, че RedHead получи отговори.
>Айде да не си хокаме дистрибуциите.

Не съм хокал, а и аз подадох определени съвети, ОБАЧЕ намекнах и какво
не е наред в задаването на такива въпроси.
Ако някой ме попита как да си отвори бутилката с бира като ползва банциг
може и да му помогна, щот и на мен ми е кеф! Обаче мисля, че ще съм по
полезен като му подам отварачка.

>Ясен Праматаров

ал_шопов

--
Alexander Shopov         Bulgaria Sofia 1421 4 Cherni Vrah Blvd.
TopTeam                  NMZH, tel. +(359 2) 655 096, 656 796

  • lug-bg: ... RedHead Linux User
    • Re:... George Danchev
    • Re:... Dimitar Peikov
    • Re:... Ivaylo Toshev
    • Re:... Alexander Shopov
      • ... =?us-ascii:windows-1251:iso-8859-1:utf-8?b?3/Hl7SDP8ODs4PLg8O7i?=
        • ... Alexander Shopov
          • ... George Danchev
          • ... Boris Jordanov
            • ... Qsin