On Wednesday 30 January 2002 18:33, you wrote:

> Има и един много малзелив начин:
> eject [или eject cdrom, eject /dev/hdb, eject /dev/cdrom....]
> eject -t
> прави umount + eject и close tray + mount съответно. Второто не винаги
> работи (вкл при мен;), но първото (eject) изкарва устройството cdrom по
> подразбиране..
 ...в случай, че е инсталиран пакетът eject... и те мързи да
> отлепяш пръсти от киборда :))

ааа това е много бесно бе ... не го знаех, :). Ако знаеш колко усилия ми
спестяваш ... то не е лесно и да те мързи ... да имаше само кой да сменя CD
диска ... :) . от ман-а видях, че -t опцията не се поддържа от всички CDROM
устройства. Тука едно  Teac IDE CD-532E-A, ATAPI 32X CD-ROM drive, 128kB
Cache, DMA отбира от -t и прибира вратника :).
--
Greets,
fr33zb1

        • ... Vesselin Kolev