Postnah vchere edno pismo otnosno Encrypted File System, no nikoi ne se
obajda po vuprosa -;-)

Здравейте,
Доста време вече прекарах в търсене на информация за криптирана файлова
система под LINUX. В интерес на истината открих много повече информация
отколкото очаквах, но това което наистина ме интересува - не можах да намеря.
Ето какво точно търся:
   Encrypted File System - НО, не на база директория или дял, както е
примерно CTS или LOOP Crypto File System и една камара подобни.
Търся криптиране на ниво файл, per-user related, т.е. всеки user криптира със
своя двойка public/private key и то само тези файлове които иска. Като
същевременно това става прозрачно за него и не пречи на приложенията да
изпълняват и записват,четат такива файлове. Т..е. точно както е EFS в Win2000.
Е - открих точно такъв вид решение: http://www.tcfs.it/
 ДА, обаче има един ПРОБЛЕМ - това нещо доколкото виждам е само за ядро 2.0.x
или 2.2.X , а на мене ми трябва за 2.4.X.

И в този момент се сетих да попитам в групата, ако някой друг път се е борил
с това и има инфо по въпроса, нека драсне един ред, а аз през това време, ще
продължа да ровя ;-)