On 30 Jan 02, at 21:59, Vasil Petrov wrote:

> Trqbva kolkoto i da zvuchi losho da se standartizira
> edna Bulgarska distribucia za koqto da kajem "Tova e po dobro ot Winbozite
> i M$ Ofisite vi, savmestimo e s vsichkite vi stari dokumenti, trudno se
> chupi i ako imate problem shte vi pomognem. Pak i e bez pari". Sega
> predstavitelite na M$ si vzemat vsqka obshtestvena poruchka koqto se poqvi
> i si pribirat komisionnite, a golemiq pai otiva v joba na Bill. Nqkoi moje
> li sega da kaje "Imam software za zdravnata kasa, koito shte raboti i to
> na bulgarski"?
> [...]

To, che trjabva da se dejstva - trjabva; che trudno shte se namerjat hora - tova si e goljam problem. Zatova: ne e li po-dobre da se trygne otsega, makar i s pyrvata malka krachka - diskusiite po vyprosa za BG distribucija, nejnata poddryzhka i (naj-obshto) za vnedrjavaneto na Linux i OS software za desktopite v Bulgaria da se otdeljat v svoj si mail-list? Zashtoto shte ima dosta neshta za mydrene...

Ivo
ECKOPT Co.