Sent: Thursday, February 07, 2002 1:16 PM
Subject: lug-bg: Anivirus reshenie za Linux File Server

Zdravej grupa,
interesuva me dali nqkoj se e zanimaval s Linux File Server,
ne za hobi, test ili domashen, stava vapros za biznes kritichen ;)
nqkakvi predlozeniq za Antivirus i backup programi
imam predvid visoko nadezdni, a ne kakvi ima izobsto

maj zasega ServerProtect na TrendMicro for Linux izglezda naj-dobre
nqkakvi +/- srestu McAffee ??

otnosno backup az sam chuval samo za Arkeia
+/- srestu amanda?

blagodarq predvaritelno,
osobeno za naj-barzite i palni otgovori

pozdravi,