Aktivnata chast ? Dobrite mi priqteli ? :)
Teodore, pri uslowie, che ne se poznawame (imam predwid slednoto: az ne te
poznawam
ili dori i da sme se zapoznawali ne sym te zapomnil, koeto znachi, che ne si
se otlichawal
s neshto blestqshto) bi mi bilo interesno da naucha za kakwo tochno stawa
duma :)
Duskusiqta koqto otwarqm w sluchaq e samo i edinstweno sreshtu teb i sreshtu
nachina,
po kojto se izkaza w lista. Tuk horata pishat, za da si pomagat, a ne za da
si "menkat"
razni source-owe i t.n. Ako imash neshto za prodavba/razmqna - ej go kyde e
bitaka,
otidi tam, naredi se zaedno s ciganite, opni edno odealo i wyrti dalaweri.
Edin ne mnogo
inteligenten chowek (a ti uvkim minawash za po-taka) winagi move da razbere
koga i kakwo
shte predizwika s dadena replika i dali tq bi bila na mqsto ili ne. Za w
bydeshte bih preporychal
i na teb, i na horata ot lista koito spodelqt twoqta gledna tochka za
"wzemane-dawane"
da se sdyrvat ot podobni izqwleniq ako nqma kakwo drugo da kavat (kakto w
twoq sluchaj).
Symnqwa me da si edinstweniqt w tozi list, chijto source nqkoga e bil
izpolzwan za profit celi
bez oblaga za samiq teb, no nikoj drug ne go e prawil na wypros. Zashtoto
towa e ideqta na
free software-a. Ako iskash dori moga da ti citiram i chasti ot gpl ?
Wypreki che s malko
napyn i ti samiq bi mogyl da prochetesh wyprosniq dokument. Wsyshtnost kato
se zamislq
nali e demokraciq, edno-drugo .. wseki si prawi kakwoto si iska stiga da ne
wredi na
okolnite. No i malko loqlnost i zdrawa misyl nadali shte ti dojdat w
izlishyk, za da te otuchat
ot nqkoi glupawi (da, towa e tochnata duma) nawici.

B.

P.S. nishto lichno, poradi prostata prichina, che neshto lichno moga da imam
samo sreshtu lichnosti.

  • ... Teodor Georgiev
    • ... Ангел Вълков
  • ... Kliment Ognianov