zdravej grupa,
i 2ta vaprosa sa elementarni, no nqmam vreme da cheta docs v momenta :(
stresss..)

1. Kak se konfigurira Squid da polzva drug proxy server,
    i ako nqma vrazka kam nego da orkazva zaqvki?

2. Nqkoj moze li da mi hvarli primeren iptables script za firewall,
nesto prosto
primer:
EXT_IF: vsichko osven 22 kam firewalla zabraneno
INT_IF: vsichko ot local_net/mask kam local_net/mask pozvoleno
INT_IF: port 22 pozvolen navanka
INT_IF: port 8080 do ip xxxx

Blagodarq mnogo (prdevaritelno, posle pak)
i molq ne mi prastajte referencii kade da cheta,
prosto vremeto me e pritisnalo :(

Pozdravi,
Ivan Kolemanov